Rödögda sömnsjukan?

Trots en pinsamt lång sovmorgon idag var jag trött när kl var 18 ikväll! Vad är problemet? Håller jag på och går tillbaka till spädbarnsstadiet? Det är jag och Benjamin Button... Fast han blev ju snyggare och snyggare med tiden, kan tyvärr inte påstå att jag har haft den turen.. Verkar som att jag bara fick the leftovers, eller så ÄR jag the leftovers?!
Dagen har inte varit speciellt effektiv men den kan nog inte bli det när man bara är vid medvetande en fjärdedel av dagen? Hann i alla fall mysa loss ordentligt med min lille brunte! Regnet vräkte ner och bara för att spetsa till det lite så blev det halvstorm, lovely! Har turen att ha fått en pålle som är lika förtjust i skrotväder som jag är, så jag behöver aldrig ha dåligt samvete när jag skippar ridningen pga vädret..
Har funderat lite den sista tiden på oss hästmänniskor... Undrar om vi har lite småautistiska drag allihop? Varje dag kommer vi ut till en box som ser ut att ha blivit bombad under natten, och en häst som har samma lermundering som Sylvester Stallone i Rambo.. Men ändå står vi där fånigt leende allihop och mockar och borstar tills box och häst skiner ikapp bara för att nästa dag vara tillbaka på ruta 1.. Jag vet inte varför jag har fastnat så för denna tillvaro men jag fullkomligt älskar den. Just när ni trodde att jag inte kunde bli sjukare, så blev jag det...
I morgon i tv4:as program "Förkväll" ska det avslöjas hur ens position i syskonskaran påverkar valet av partner, ska bli intressant!
Såg Grey's ikväll också såklart.. Underbart att den gamla Grey's andan är tillbaka så man kan ligga i soffan med översvämmade ögon, hela ansiktet är ju ändå svullet efter den här ständiga sömnbristen i kombination med sömnöverflödet så det är klart att man vill matcha bollansiktet med ett par pingpongliknande ögon! Men det var iu inte bara sorgligt, i en scen när Christina sa Bitches!, höll jag på att skratta sönder mig! Störtskönt! =)
Ska nog sniffa runt lite på arbetsförmedlingens hemsida innan ögonen sjunker in i rumpnisseskinnet för den här gången...
Nattish!

Kommentarer
Postat av: linnea

vilket bra inlägg du skrev om hår. Du verkar veta mycket jag har en fråga, du skrev att du duschar det varje dag fast inte med shampoo varje gång. Jag duschar håret var fjärde dag fast med lite shampoo varje gång. Inte mycket alls fast vanligt från mat affären. typ dove eller så. Men jag använder jättemycket shampoo och maserar inte in shampootför jag tror det sliter mer är det så. Eller vad är bäst för håret?:)

2010-08-06 @ 18:22:07
URL: http://linneabckman.blogg.se/
Postat av: m a ti ld a

är du sugen på att bli veckans blogg? anmäl dig då nu på direkten.. länk till inlägget är http://sparklegirl.blogg.se/2010/august/vill-du-bli-veckans-blogg.html :)

2010-08-08 @ 23:06:29
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0