Härmed förklarar jag krig mot tyngdlagen!

Ok inleder med en bekännelse: När jag skulle logga in på min bloggsida idag så fick jag felmeddelande på felmeddelande.. Varför? För att jag hade glömt bort lösenordet! Måste väl se sanningen i vitögat och inse att jag är en usel bloggare!
Men jag ska försöka bättra mig, även om blogglusten har ersatts av ett starkt vilobegär när det blir några timmar över.. Och eftersom tv-tablån är "from heaven send" just nu så är det lätt att den rynkiga bakdelen kilas fast mellan soffdynorna... Men jag jag jobbar på att kunna lätta som en fjäder i framtiden.. Beställde en tidningsprenumeration på "Topphälsa" för 89.90kr (exakt) och då fick man parfym och pilatesboll på köpet!=) Parfymen kvittar men bollen, den ska användas! Målet är att bollen, i slutändan, ska ha ensamrätt på att rulla fram. Wish me luck! Men tror på att det här kan gå vägen då jag kommer kunna träna när som helst tack vare den nya investering och i kombination med daglig ridning borde det väl fasen gå att forma till ändalykten & förhoppningsvis vissa andra delar också.. Annars kommer jag få spendera resterande dagar i mitt liv stående på händerna.. Kanske inte vore så smickrande med hamsterkinderna som ögonlock, men va fasen, de mörka ringarna som vill bygga bo under ögonen skulle ju i alla fall hamna i skymundan.. Det gäller att se positivt på tillvaron, förhoppningsvis med inbyggt synfel..
Idag då? Jag har haft lyckan att få umgås med underbara Jazi! Var så himla kul och det var verkligen evigheter sedan vi sågs på tu man hand. Så en underbar dag har det varit, även om jag starkt funderar på att anmäla mitt visa-kort till "Lyxfällan".. Det har inga köpspärrar alls ;) Så fattig igen, men lyckades hitta samma pälsväst som finns på Nelly   
(Bilden är lånad från nelly.com)
och två partyklänningar! Jag som festar så mycket.. Ehh?
Köpte dessutom den här klänningen från stylebystars.com  (även bilden är lånad därifrån). Jag anar vad ni tänker, vit klänning? nu? Men jag tyckte den var så fin och dessutom är kvalitén på stylebystars-kläder helt fabulous! Gina/Vero Moda/Vila, ni är tyvärr chanslösa i det här kvalitetstestet ;) Dessutom kostade den bara 129kr då, nu har dom höjt den till 199kr he he..
Fasen, ser visst ut som att jag kanske hamnar på dansgolvet ikväll trots allt så nu bär det av till extreme makeover-hytten= badrummet! Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0