Snipp snapp snut så var veckan slut!

Trots ca 2 timmars sömn lyckades jag ta mig till stallet kl 06.00 i morse. Hästmänniskor måste få hjärnskador av den dagliga ransonen av ammoniakångor...
Väl hemma blev det scones *mumma* o´boy och hopp i säng igen. Frukostsällskap var filmen "He´s just not that into you"
(Den svenska titeln är "Dumpad"...)
Härlig film med typiska klichéinslag! Trots att det är så hollywood så är jag en sucker för den här typen av "lev ditt liv så här istället"- filmer. Synd bara att den producerades 26 år försent!
När jag vaknat till liv igen, blev det fjäderutrotning! Men kycklingen är envis och mängden blekmedel alldeles för liten så nu är jag en korsning av kyckling och albino istället.. Blir till att köra med Revlon´s Nutri color creme och döda de sista apelsintonerna med..
Kvällen har spenderats med två härliga lirare och skrattmusklerna är fyllda av mjölksyra.. NU ska jag väl kunna sova gott.. ?
Höres! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0