Sockerbakis...


Den värsta av dagar - "dagen efter"...
Alkoholbaksmälla är nada mot sockerbaksmälla.. Känns som kroppen har blivit överkörd av en ångvält i natt, och även om min ena stortå gör misstänksamt ont så har jag svårt att tänka mig att jag inte skulle ha vaknat om jag faktiskt hade blivit manglad.. Förstår inte varför jag utsätter mig gång på gång? Godis/socker är ju egentligen inte speciellt gott.. Är det de här som kallas att vara beroende?
...Neä, det är nog bara den blonda peruken som har mig i sin makt.. Blond och blond förresten, för tillfället ser mitt hår ut att höra hemma bland bordellerna i thailand, utväxten är ett par centimeter, behöver man utveckla det mer? Men i eftermiddag ska den döden dö och kanske jag lyckas fräta bort mina nya sockerkunskaper på köpet..
Nu ska jag ut till lille pållen och ta en tur i skogen.. Idag blir det nog mer åka häst än rida häst.. ZzzZZZzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0